kerstgroet

24 december 2015 - Townsville City, Australië

Hallo familie/vrienden,

Voor het eerst sinds mijn bestaan vier ik kerst niet in Nederland. Ik ben aan de andere kant van de wereld en ook de temperatuur verschilt een beetje ;-) Hoewel ik jullie best wel een beetje mis, zit ik hier toch niet in een mineurstemming. We hebben namelijk een gezellig kerstprogramma:

Vanavond gaan we naar een "kerstnachtdienst", morgen hebben we een kerstbrunch en morgenavond diner met alle ywamers hier in Townsville.

Prettige kerstdagen allemaal! Veel zegen toegewenst de komende dagen. Geniet van elkaar en het eten natuurlijk ;-)

Grtz Peter

1. Johan paasen:
    24 december 2015
    hoi peter ook van ons hele fijne feestdagen en een gezegend 2016 gr johan en riejan paasen
  2. Arie en Ine:
    Peter,
    We wensen jou ook heel goede Kerst ( dit zijn er voor jou waarschijnlijk dit jaar geen 2 ) en een heel fijne jaarwisseling.
    Alle goeds voor 2016.
    Warme groet van
    Arie en Ine
  3. Wim en Joke den Herder:
    24 december 2015
    Hallo jongen, we missen jou hier ook met deze dagen. We denken aan je en wensen je Gods liefde en zegen en een hele fijn Kerst met al je "vrienden" .
    Warme knuffel van je pa en ma.
  4. Jan en Trudy:
    24 december 2015
    Peter. we wensen jou ook heel fijne kerstdagen en een goed begin van het nieuwe jaar met een warme groet van ome Jan en tante Trudy.
  5. Mirjam:
    Hoi Peter,

Bij deze willen je ook fijne, gezellige en gezegende feestdagen toewensen. Gezien het kerstprogramma zit het met het eten daar bij jou ook wel goed!

Groetjes Jan & Mirjam Scholtens
  6. Fam Frey:
    28 december 2015
    Mooi om je zo te volgen en we wensen je een gezegende tijd toe en een hele goede jaarwisseling !!
  7. Fam. Baks:
    Hey Peter,
    Een beetje te laat, maar jij uiteraard ook nog fijne feestdagen gewenst. Een goed begin van het nieuwe jaar daar in Australië, dat ook in 2016 je dromen waar mogen worden!
    xx Ronald, Hèlen, Tijmen & Owen
  8. Rémi Rink:
    30 december 2015
    wens jou ook een Happy New Year alvast Peter, hier is het óók de warmste Kerst ever sinds de temperatuurmetingen (ongeveer 10 graden gemiddeld dus over dag èn nacht. . .) dus ook zo zijn we toch nog enigszins verbonden!
    Sowieso een warme groet brother!
  9. Erna S:
    Hai Peter,
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ook hier zijn de temperaturen hoog hoor:), alhoewel geen korte broeken weer maar de madeliefjes heb ik al gezien.
    Hele gezegende tijd toegewenst
  10. Peter N:
    2 januari 2016
    Ha naamgenoot,

tjonge, ben wel een beetje jaloers dat jij in Australie zit en ik niet.... :-) Maar het is je gegund hoor! Hoop dat het heel goed gaat daar? Heel veel zegen en nog een fijne tijd daar!