Blog #10 Townsville

20 december 2015 - Townsville City, Australië

Hey Folks!

Vandaag zondag: Tijd voor een nieuwe blog:  We hebben de eerste outreachweek achter de rug! Dankzij het vele werk is de week voorbij gevlogen! We hebben geholpen stableonthestrand op te bouwen en klaar te zetten en we hebben al 3 dagen op stableonthestrand geacteerd en ervoor gezorgd dat alles op rolletjes loopt. Ook hebben we 2 dagen aan fundraising voor de YWAM medical ship gedaan. We hebben worstjes (en uien) gebakken voor de deur van een grote outletstore.

Begin volgende week gaan we nog een aantal dagen helpen bij stableonthestrand en ook nog even kerst vieren! Het is echt vreemd om kerst te vieren terwijl buiten de mussen van het dak vallen. Ik heb nog niet echt een kerstgevoel! Ondanks alle Christmasparty's.. Na kerst vertrekken we naar Airlie Beach. ( <-- zin an!)

Ondertussen is het hier nog steeds gezellig. We werken deze weken veel in onze teams voor outreach en ik moet zeggen: Ik ben toch wel onderdeel van het beste team! (maar dat zeggen ze in de andere groepen vast ook) We werken goed samen en kunnen goed met elkaar overweg. Dat belooft veel goeds voor onze grote outreach!

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een top jaarwisseling toe! Hou je vingers heel en geniet van elkaar en de oliebollen !

Greetings Peter

1. Margriet:
    Hoi Peter,
    mooi om te lezen! Heb je al gezien als herder op de app-groep.
    Jij hebt volgens mij echt een hele goede tijd daar,
    geniet ervan! Huub
  2. Willy:
    Ha Peter.
    Leuk om je verhalen te lezen.mooi wat jullie doen!
    Jaren geleden was ik met kerst in Israël ,we hingen sinaasappels in de bomen en stukjes zilverpapier. Maar het kerstgevoel in de hitte blijft apart.Fijne kerst Peter en God s zegen voor jou en allen daar om je heen. Hartelijke groeten.Oom Wim en Tante Willy
  3. Danielle:
    20 december 2015
    Leuk om je blog te volgen en te lezen wat je daar allemaal doet. Klinkt goed! We zijn wel een beetje jaloers op het lekker weer daar.. ;) Geniet ervan, ook met de kerstdagen!
    Groetjes, Gerben, Daniëlle & Elsa
  4. Marina:
    22 december 2015
    Hey!
    Weer even bijgelezen ; -) Heb ik ook meteen antwoord op mn app.... Mooi om je op deze manier te kunnen volgen. Gaaf dat je nu op deze manier met je geloof bezig kunt zijn. Geniet van de komende dagen!
    Marina en Martin
  5. Miep Geluk:
    22 december 2015
    Hoi Peter
    Via je moeder dit Blog gelezen, fijn dat het zo goed gaar daar. veel succes verder en ook goede kerstdagen.[in de warmte]
    Miep Geluk