Darren Raimo

13 december 2015 - Townsville City, Australië

Vrienden!

Ik wil jullie aandacht vragen voor het volgende:

1 van mijn vrienden hier op de DTS is Darren.(zie foto)  Geweldige kerel met een hart van goud. Hij staat open voor iedereen en heeft ook veel over voor ons. Ook heeft hij een prachtige stem, waarmee hij vaak ons leid in aanbidding.

Darren komt uit Papoea Nieuw Guinea. Hij zal ook waardevol zijn tijdens onze outreach omdat hij de cultuur zeer goed kent en ook diverse talen spreekt.

We kijken allemaal ernaar uit om met elkaar op outreach te gaan. Er is echter 1 probleem: Darren heeft nog niet genoeg financiële middelen om mee te gaan. (€1300,-) Willen jullie met ons meebidden dat dit probleem opgelost mag worden?

Indien u/jij een bijdrage wil leveren (wat we zullen waarderen), laat het me dan weten ;). Ik ben bereikbaar via [email protected] of +31 6 23088775 (whatsapp/ geen sms)

Ook namens Darren: Bedankt!

1. Ronald en Joy:
    18 december 2015
    Hoi Peter, door je te kunnen volgen zien we jouw groeien in geloof! Heel veel herkenbare lessen die je doorleeft, wat gaaf dat je het zo goed doet. Ik weet nog dat je opzag tegen het engels spreken, maar nu lees ik dat het al veel vlotter gaat. God is goed! Geniet ervan en veel zegen gewenst in je outreach voorbereidingen! Blessings van je YWAM collegas van Heidebeek! Ronald en Joy Kole