Blog #8 Townsville

6 december 2015 - Townsville City, Australië

Howdy Mates!

Hoe langer ik hier verblijf hoe moeilijker het word om een blog te schrijven! Niet dat ik het niet leuk vind om wat te vertellen, maar wil niet in herhaling vallen. Ik krijg nog steeds fascinerende lessen en heb nog steeds veel plezier!

Deze week kregen we les over Lord's kingdom. Dit filmpje is niet hier gemaakt, maar geeft jullie een korte impressie van wat ik deze week heb meegemaakt:

Mark Parker was deze week bij ons om ons hier in te begeleiden. Deze week was geweldig! Het geeft onze DTS een hele nieuwe dimensie met God.

Greetings!

Peter

1. André & Wilma:
    6 december 2015
    Blijf dat toch maar doen hoor Peter. Dat geeft een gevoel van betrokkenheid (wederzijds hopen we) met jou op de andere zijde van de wereldbol. Zegen gewenst bij alles!

Hartelijke groet,

André & Wilma
  2. Margriet:
    9 december 2015
    Ha Peter,
    gaaf om je verhalen te lezen en wat je allemaal meemaakt!
    Je maakt heel wat meer interessants mee dan wij, maar het is je van harte gegund. Echt mooi dat je dit bent gaan doen en zoveel leert. Ben benieuwd naar hoe je outreach gaat zijn!!
    groeten uit Amersfoort
  3. Johan paasen:
    9 december 2015
    hoi peter leuk om weer te lezen dat je zoveel leert en ontdekt we gunnen je van harte dat je deze tijd en reis van je leven tot nu toe zoveel oplevert geniet er van en dat de heer je hier in mag blijven zegenen om te blijven groeien blij vooral je belevenissen Door sturen we lezen ze met veel plezier gr johan en riejan paasen
  4. Erna S:
    11 december 2015
    Hai Peter,

Leuk te lezen hoor wat je allemaal meemaakt en beleefd.
    Fijn dat je het goed maakt.
    God bless,
    Erna
  5. Leo:
    12 december 2015
    Hoi peter,
    Ik heb me zelf weer even op de hoogte gebracht van jou belevenissen. Het is gaaf om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    Petertje, jij doet dit toch maar even!
    Groet uit het natte en koude Krabbendijke.