Blog #3 Townsville

31 oktober 2015 - Townsville City, Australië

Hey Guys!

Wauw! Ik heb veel bezoekers op mijn blog! Dat is echt cool. Bedankt voor jullie aandacht! Blijf deze blog volgen! More pictures and story's are coming up!

We zijn nu alweer een week bezig met de DTS. We hebben zeer interessante lessen, die gegeven worden door hele goede sprekers. Donderdag kregen we een interresante workshop van Ken Mulligen, De directeur van Ywam Townsville. Ook de groep komt steeds dichter bij elkaar: Bij elk uitstapje of activiteit word iedereen uitgenodigd.

Wat ze hier ook heel veel doen: Worshippen. (voor degene die niet weten wat dat is: Worship = God aanbidden en danken d.m.v. zingen en gebed) Elke maandag, woensdag en vrijdag is er een gezamelijke worship met de hele campus en dinsdag hebben we er ook eentje met deelnemers van onze DTS.

Vandaag (zaterdag 31/10) hebben we eerst Castle Hill beklommen, en vanmiddag hebben we gechilld in en rond het zwembad. Ik heb mijn eerste rode huid te pakken... auw!

Aaaargh batterij is leeg! later meer ;)

Grtz!

1. Wim en Joke den Herder:
    31 oktober 2015
    Super dat je het zo goed hebt. Wil je nog eens wat vertellen over de inhoud van de lessen? groetjes uit een zonnig Zeeland, maar wij zullen niet meer verbranden...
  2. André & Wilma:
    1 november 2015
    Fijn dat je eerste indrukken zo positief zijn. We volgen je graag met je verhalen en foto's. Gezegende tijd daar. Wij genieten hier van de fantastische herfstkleuren, maar jij nog van een mooie zomer lijkt wel! Groetjes André en Wilma
  3. Erik & Ellen:
    1 november 2015
    Mooie berichten! Heerlijk dat je het naar je zin hebt en we horen graag meer van je !
  4. Jannigje:
    2 november 2015
    Ha Peter wat fijn dat je het zo goed hebt wat een mooie foto's zeg en wat een uitzicht wat moet ik me voorstellen bij de beklimming van castle Hill is dat een zware klim we kijken weer uit naar het volgende verslag
  5. Arnout:
    4 november 2015
    Mooi om te lezen Peter! Ook gaaf dat Worship zo een grote plek inneemt!! Be blessed bro!