Blog #2 Townsville

27 oktober 2015 - Townsville City, Australië

Howdy Mates!

Tijd voor een update. Veel gebeurd  inmiddels. Gisteren (maandag 26/10) en vandaag (dins 27/10) hebben we een paar hele interresante lessen gekregen. We hebben uitleg gekregen over YWAM. Hoe het ontstaan is, en wat hun normen en waarden zijn, Hoe de DTS eruit gaat zien en wat de regels zijn. Ook worden we aangemoedigd voor het houden van stille tijd en kregen we wat handige tips om dat in te vullen.

Iedereen hier op de campus gedraagt als een familie. Iedereen is heel open naar elkaar toe en heel vriendelijk. Bijzonder om in zo'n korte tijd zoveel mensen te leren kennen. Ze komen echt vanuit de hele wereld hier naartoe om een DTS te doen of om te dienen op de campus. Amerikanen, Canadezen, Zuid Afrikanen, Finnen, Zwitsers, Britten, Duitsers, Nieuw Zeelanders en nog veel meer zijn hier bij elkaar om God te dienen. Ook ik ben nu onderdeel van de familie. Dat betekent ook dat ik iets mag  bijdragen aan het draaiende houden van het geheel. Ik zit in het afwasteam! Iedereen die mij een beetje kent weet dat dit niet mijn hobby is... Maar ik ben dankbaar dat ik in dit team zit, en zo mag bijdragen aan de community.

Om een beetje fit de Outreach in te gaan kregen we van ene Riley een fikse workout. Iets wat ik zeer waardeer!

Kortom: Ik heb het naar mijn zin hier! En ze hebben me beloofd dat het een bijzondere tijd gaat worden.

Bedankt iedereen voor de leuke berichten! Fijn om te weten dat er veel mensen met mij meeleven en/of voor me bidden.

Stel gerust vragen! Ik weet niet of ik ze gelijk kan antwoorden, maar zal ze zeker weten in mijn volgende blog beantwoorden.

Groeten vanuit een zonnig Townsville!

1. Jannigje:
    27 oktober 2015
    Leuk Peter je verslag te lezen.Straks ga je zelfs afwassen nog leuk vinden is een heel gezellige bezigheid
  2. Rimmert:
    31 oktober 2015
    He Peter. Leuk om wat van je te lezen. Goed om zoveel leuke mensen te ontmoeten. Ben benieuwd naar al je avonturen!
  3. Brian:
    7 november 2015
    Gaaf Peter, mooi avontuur!