arrived @ townsville

24 oktober 2015 - Townsville City, Australië

Beste volgers!

Gisteren rond 24.00u lokale tijd ben ik aangekomen in Townsville. De vlucht ging heel soepel. Paar filmpjes gekeken en ook nog best veel geslapen.

Ik werd opgehaald door een stafmedewerker van YWAM. Ik kreeg een korte rondleiding want bijna iedereen was in diepe rust. Er waren nog enkele studenten wakker en die hebben mij verder wegwijs gemaakt. Een warm welkom dus op dat late tijdstip!

Mijn kamer deel ik op dit moment met 4 anderen. Vandaag en morgen zullen meer dts deelnemers arriveren. Waarschijnlijk zullen we een kamer delen met 8 man.

Op de campus is gratis wifi beschikbaar. Ik ben de komende 3 maanden goed bereikbaar via mail of whatsapp.

Zondag om 16.00 begint de DTS. Tot dan heb alle tijd voor mezelf. Settelen, wat kleine dingen aanschaffen, jetlag verwerken (wat eigenlijk nog best wel mee valt) en kennismaken met alle mensen hier.

Greetings!

1. Wim en Joke den Herder:
    24 oktober 2015
    Super fijn dat je reis zo goed verlopen is en dat je zo'n warm welkom ontving. Mooi dat je nog even lekker kunt bijkomen en alles om je heen rustig kunt opnemen. Lieve groeten, pa en ma
  2. Arie en Ine:
    24 oktober 2015
    Fijn dat je een goede reis hebt gehad. We worden graag op de hoogte gehouden van jouw ervaringen de komende maanden.
    Een SUPER ervaring!!!!!
  3. Familie Baks:
    24 oktober 2015
    Hey Peter! Fijn om te lezen dat je een goede vlucht hebt gehad en zo'n goede ontvangst! We zullen je blog goed in de gaten houden, we zijn benieuwd wat je daar allemaal gaat meemaken.
    Xx Ronald & Hèlen
  4. De Altena's:
    Hey neef,
    fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen!
    We wensen je een hele fijne tijd en God's Zegen!
    Leuk om op deze manier mee te kunnen reizen.

Groet'n van ons allemaal
  5. Marcel Butijn:
    25 oktober 2015
    Ey Peter,

Fijn om te horen dat alles goed gaat! Heel veel zegen gewenst de komende tijd!

Groetjes,

Marcel
  6. Helena Theunisse:
    Een hele goede tijd Peter in Australie! Groeten v ome Bram en tante Helena
  7. Marina:
    Hey!
    Goed om te lezen! En natuurlijk alweer benieuwd naar de eerste ervaringen met de DTS... We gaan je hier zeker ook volgen!
    Grtz. Marina en Martin
  8. Leo:
    Hey gozer,
    Fijn dat je goede reis heb gehad. Het gaat nu echt beginnen voor je. We wensen jou een super tijd en natuurkijk gaan wij jou volgen.
    Gr.
    Cora en Leo
  9. Nelly van der Rhee:
    26 oktober 2015
    Fijn dat je goed bent aangekomen, Peter!
    Oeps! Je sliep altijd alleen, en nu met 8 man! Sterkte!
    Wij wensen jou Gods zegen toe.
    Ome Floor en tante Nelly