Blog #13 Townsville & Magnetic Island

17 januari 2016 - Townsville City, Australië

Beste volgers!

Ik lees nog steeds de Nederlandse nieuwssite's en daar las ik dat het sneeuwt! Genieten jullie daarvan of is het afzien?

Vandaag was een leuk dagje! We zijn naar Magnetic Island geweest. Eerst hebben we een roadtrip gemaakt door het eiland en we hebben gesnorkeld! Yeah!!  Extreem gaaf om dat prachtige koraal te zien en er zwommen ook prachtige vissen rond. Het liefst had ik ze in een zakje gestopt en mee willen nemen naar Nederland...

Deze week gingen de lessen over missies! Dat was ook exciting! De eerste dagen les ging over hoe (evangelisatie) wat (mensen..alle mensen volgens Markus 16:15) en waar. Vrijdagochtend hebben ze een grote map uitgerold. We hebben eerst gebeden voor de hele wereld. Later voor het land waar we vandaan kwamen en daarna hebben we God gevraagd wat onze bestemming was.

We hebben nu nog 1 week les. Dan een week outreachvoorbereidingen en 2 Februari vertrekken we voor onze outreach naar PNG! Het is nog niet helemaal duidelijk waar we naartoe gaan, want er is het een en ander veranderd. Binnenkort meer info!

Bedankt voor het lezen/volgen en de berichten!

Tot volgende week!

Greetings!

1. Marcel Butijn:
    20 januari 2016
    Ey Peter,

Mooi om te horen hoe het gaat! Wat betreft die visjes...ik heb nog wel een paar tropische visjes in m'n aquarium dus doe geen moeite...;-) Scheelt weer een paar grammetjes in je koffer wanneer je terug komt.

Ik ben benieuwd hoe je outreach zal zijn. Heel veel zegen toegewenst!

Groetjes,

Marcel