Blog #15 Townsville

31 januari 2016 - Townsville City, Australië

Hey Folks!

Goed nieuws! Ik vertrek deze week voor mn outreach. Het gaat gebeuren! :) Er zijn inmiddels al 2 outreachteams vertrokken. De andere teams zijn backpackers die dwars door PNG met hun rugzakkie naar dorpjes gaan waar niet veel buitenlanders komen. Graag ook uw gebed voor hen! Dat zij mooie dingen mogen doen en meemaken.

Voor meer informatie over mijn outreach verwijs ik u naar mij vorige blog:

Ondertussen is het hier niet rustig op de YWAM base in Townsville. Ongeveer 60 studenten zijn gearriveerd om vandaag te beginnen aan hun DTS.

Afgelopen week hebben we ons voorbereid op wat komen gaat. Ook hebben we nog een les gehad over evangelisatie. We hadden al een hele week les gehad daarover maar het was goed om alles weer ff op te frissen. Ook ging 1 lesdag over hygiëne. Vrijdag hebben we de lesperiode samen afgesloten met worship en gebed. Ook hebben we voor elkaar gebeden voor de outreach.

Willen jullie voor mij en mijn team bidden? In PNG is de spirituele wereld zeer sterk. Ze aanbidden heksen en hun voorouders en er gebeuren nog meer vreemde dingen. Graag uw gebed dat dat geen grip op ons mag hebben en dat wij onze eenheid mogen bewaren. Verder ook graag uw gebed voor de mensen daar. Dat God door ons mooie dingen mag laten gebeuren. Dank jullie wel! ;)

Bedankt voor uw aandacht en alle berichten!

Grtz!

1. Johan paasen:
    31 januari 2016
    hoi peter goed om te horen dat het zo goed gaat met je we zullen zeker voor jullie bidden en dat je in deze nog korte periode nog veel mensen mag inspireren met het evangelie geniet van elke dag van je belevenissen en dat de heer jullie zal leiden in alles wat jullie nog te wachten staat gr uit Nederland johan & riejan paasen
  2. Arie en Ine:
    31 januari 2016
    Ook nu weer een goede tijd gewenst in deze totale mooie ervaring in je leven.
    Een hartelijke groet en geniet van deze "laatste periode" in jouw Australië ervaring.
  3. Rémi Rink:
    31 januari 2016
    dat alle dienaren van YWAM een instrument van Hemzelf mogen zijn deze missie-climax, maar ook dat ze safe mogen terugkeren met hun hoofd nog op hun romp . . .
  4. Margriet:
    mooi Peter,