Blog # 20 Townsville

24 maart 2016 - Townsville City, Australië

Hey!

Helaas helaas! Dit is voorlopig mijn laatste reisblog! De laatste 2 (debrief) weken komen ook ten einde en ben al begonnen met de voorbereidingen voor mijn terugreis.

Ik zie op tegen het feit dat ik afscheid moet nemen van alle mensen hier. Wat een geweldige groep lui! Maar de DTS komt een keer ten einde. En voor mij betekent het weer een nieuw begin in Nederland.

We hebben ook nog 2 weken lessen gehad: Het ging vooral over hoe je je leven moet oppakken na je DTS. Zeer waardevol!

Morgen (vrijdag) zijn de laatste lessen en smiddags gaan we lasergamen, bowlen en zwemmen ter afsluiting van de DTS.

Zaterdagmiddag (in Holland zaterdagochtend zeer vroeg) stap ik in het vliegtuig om een begin te maken aan mijn enorme terugreis. Please pray for a safe trip! ;)

Bedankt allemaal voor het volgen van mijn blog! Het was een eer om u/jou op de hoogte te houden van mijn avonturen.

Greetings!!

1. Willy:
    24 maart 2016
    Goed reis naar huis Peter.
    Bedankt voor je mooie verhalen.
  2. Johan paasen:
    24 maart 2016
    wat fantastische dat je zoveel mooie herinneringen mocht beleven tijdens je studie en dat je er van genoten hebt we wensen je een veilige vlucht terug naar Nederland en gods zegen tot snel gr johan & riejan paasen
  3. Jannigje:
    24 maart 2016
    Goede reis naar huis Peter zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen hopen dat je snel weer kunt wennen in Nederland
  4. Danielle:
    24 maart 2016
    Hele goede reis en tot zondag!! Zin in!
  5. Helena Theunisse:
    24 maart 2016
    Goede terugreis Peter! Sterkte met de laatste loodjes! Groeten vanaf de Vertrouwen.
  6. Jan en Trudy:
    25 maart 2016
    Hallo Peter, we wensen je een hele goede terugreis en bidden voor een behouden aankomst! Dank voor al je mooie reisverhalen.
    Hartelijke groet van ons uit de Barsbeek.